КУРСУ «ОСНОВИ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ», 6 КЛАС
(17 годин,
0,5 години на тиждень)
№
п/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
|
Д/з
|
||
|
Розділ І. Споживач потреби споживача
|
|||||
1
|
|
Хто такий споживач? Споживчі
птреби та їх класифікація. Практична робота № 1 . Класифікація споживчих потреб»
|
Учень:
має загальне уявлення про спожи_
вача,
його потреби, суверенітет,
права,
обов’язки та етичні норми
поведінки;
розуміє основні поняття теми:
«споживач»,
«потреба», «етика»,
«етикет»,
«бюджет», «споживан_
ня»;
норми етикету і правила їх
дотримання
у повсякденному
житті;
уміє складати бюджет родини,
власний
бюджет, денне меню для
раціонального
харчування;
усвідомлює значення раціонального
споживання
для власного здоров’я
|
|
||
2
|
|
Права та обов’язки споживачів. Споживча етика
|
|
|||
3
|
|
Раціональне
споживання і його норма.
Практична робота №2 «Складання власного бюджету (бюджету
родини)»
|
|
|||
Розділ ІІ. Джерела споживчої інформації
|
||||||
4
|
|
Джерела
інформації. Етика та культура її подання.
|
Учень:
знає джерела інформації, види
реклами,
що таке сертифікат,
товарний
знак, етикетка, упаков_
ка,
вкладка, штрих_код, індекс Е;
розуміє значення реклами для спо_
живача, призначення
товарних
знаків,
для чого потрібні харчові
добавки;
уміє отримати необхідну інфор_
мацію із
сертифіката якості, про_
читати
штриховий код;
усвідомлює особливості етики і
культури
подання споживчої
|
|
||
5
|
|
Реклама
як засіб стимулювання отримання і надання інформації
про товар
(послугу)Види реклами: відео, аудіо, друкована, біг_борд та ін.
|
|
|||
6
|
|
Ділова гра «Рекламна агенція» (розробка рекламної продукції)
|
|
|||
7
|
|
Сертифікат
якості товарів Етикетки, упаковки, вкладки — оцінка їх інформативності та якості
|
|
|||
8
|
|
Призначення
товарних знаків Ділова гра «Про що нам розповість штрих_код»
|
|
|||
РОЗДІЛ ІІІ. Правила споживчої етики
|
||||||
9
|
|
На що
слід звернути увагу під час купівлі товарів. Практична робота №4 «Екскурсія
в супермаркет (магазин). Етика поведінки споживача»
|
Учень:
знає вимоги до
товару; міжнарод_
ні стандарти розмірів одягу та
взуття; види продажу товарів — у
кредит, за каталогами, через
інтернет_магазин, поштою, у
секонд_хенді;
визначає терміни
зберігання хар_
чових продуктів;
розуміє спеціальні терміни:
гаран_
тійний, придатності, використан_
ня;
уміє писати лист_скаргу на
недоб_
роякісний товар;
усвідомлює значення співвідно_
шення
моди та етикету
|
|
||
10
|
|
На що слід звернути увагу під час купівлі продуктів
харчування Вибір одягу і взуття.
Практична робота №5 «Співвідношення
моди та етикету»
|
|
|||
11
|
|
Побутова техніка. Гарантійне обслуговування
споживачів . Продаж товару в кредит, за каталогами,
інтернет_магазин, поштою,
з
«других рук»
|
|
|||
12
|
|
Практична робота №6 «Як написати лист_скаргу про недоброякіс_
ний товар, придбаний в інтернет_магазині» можна
обміняти якісний товар?
Ділова гра «Споживач і
маркетинг»
|
|
|||
РОЗДІЛ ІУ. Морально- етичні норми поведінки споживача
|
||||||
13
|
|
Що повинен знати споживач про службу побуту? Фінансові послуги Комунальні послуги. Правила користування
комунальними по_
слугами.
Практична робота №7 «Оплата комунальних послуг»
|
Учень:
називає правила
побутового об_
слуговування населення; види фі_
нансових послуг; комунальні по_
слуги; послуги медичних установ
та види медичного страхування;
розуміє права,
обов’язки спожи_
вача комунальних послуг, знає та
правила користування комуналь_
ними послугами;
уміє спілкуватися з
працівниками
банку, перукарні, фотоательє та ін.;
усвідомлює морально_етичні
нор_
ми поведінки споживача під час
користування
послугами
|
|
||
14
|
|
Послуги медичних установ. Медичне страхування Захист прав пасажирів, туристів, клієнтів
|
|
|||
РОЗДІЛ У. Захист прав
споживача
|
||||||
15
|
|
Система державних органів захисту прав
споживачів Громадські організації захисту
прав споживачів
|
Учень:
називає державні
органи, гро_
мадські організації захисту прав
споживача;
розуміє функції та
значення судо_
вих установ для захисту прав спо_
живача;
усвідомлює поведінку
спілкуван_
ня та
мовний етикет споживача
|
|
||
16
|
|
Право споживача
на судовий захист. Моральна шкода
|
|
|||
17
|
|
Етика та
етикет у взаємостосунках із клієнтами
|
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар