КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ
КУРСУ ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ
«ЕКОНОМІКА &ФІНАНСИ» ,
9 КЛАС (17 годин,
0,5 години на тиждень)
|
Дата
|
Назва теми,
зміст навчального матеріалу
|
Державні вимоги до
рівня загальноосвітньої
підготовки учнів
|
Д/з
|
||||||
Вступ ( 1 год)
|
|
|||||||||
1.
|
|
Економічний спосіб мислення. Стратегії прийняття фінансових рішень. Людина в
економіці. Підвищення фінансової грамотності населення.
|
Учень/учениця:
розповідає про фінансове планування
порівнює стратегії
прийняття фінансових рішень
розуміє роль
фінансової грамотності у житті людини
|
|
||||||
Тема 1. Банківська система ( 2 год )
|
||||||||||
2.
|
|
Учень/учениця:
розповідає про елементи банківської систем та взаємозв’язки між ними
оцінює переваги
безготівкових розрахунків
розуміє як
управляти банківським рахунком
|
|
|||||||
3.
|
|
Ділова гра. «Банківський аукціон»
|
||||||||
Тема 2. Сучасна система страхування
( 1 год )
|
||||||||||
4.
|
|
Сучасна система страхування. Страхові компанії. Види страхування. Переваги та
недоліки різних видів страхування. Найпоширеніші види страхування в Україні.
|
Учень/учениця:
наводить приклади
видів страхування
усвідомлюєважливість страхування для фінансової безпеки громадян
порівнює різні види
страхування
|
|
||||||
|
|
Ділова гра «Обираємо вид страхової послуги».
|
||||||||
Тема 3. Біржова діяльність ( 2 год
)
|
||||||||||
5.
|
|
Біржова діяльність.
Як влаштована біржа та навіщо вона потрібна.
Види бірж. Фондова біржа. Цінні папери.
Навчальний фільм «Як працює Чикагська біржа».
|
Учень/учениця:
називає види бірж
розповідає про цінні папери
розуміє роль бірж в
економіці
розрізняє види операцій на фондовій біржі
|
|
||||||
6.
|
|
Ділова гра «Операції на фондовій біржі»
|
||||||||
Тема 4. Податкова система ( 3 год )
|
||||||||||
7.
|
|
Податкова система.
Принципи податкової системи, їх
характеристика.
Податкова система України.
|
Учень/учениця:
називає принципи
податкової системи
характеризує податкову систему України
усвідомлює значення місцевих бюджетівдля добробуту громади
|
|
||||||
8.
|
|
Фінансова автономія місцевих бюджетів:
кращий іноземний досвід.
|
||||||||
9.
|
|
Практична робота№1
«Заповнюємо податкову декларацію».
Дослідження «Роль
місцевих бюджетів в економіці вашого регіону»
|
||||||||
Тема 5. Грошові відносини в сучасному світі ( 2
год )
|
||||||||||
10.
|
|
Грошові відносини в сучасному світі.
Розвиток безготівкових розрахунків та електронізація
грошового обігу.
|
Учень/учениця:
називаєособливості сучасних грошових відносин
розповідає про головні валюти світу
пояснює, що таке світові гроші
|
|
||||||
11.
|
|
Валюта. Світові гроші. Долар – головна світова валюта.
Євро – єдина європейська валюта.
Практична робота№2 «Розраховуємо валютний
курс»
|
||||||||
Тема 6. Відомі фінансові установи світу ( 2 год )
|
||||||||||
12.
|
|
Фінансові установи світу.
Чим славляться швейцарські
банки.
Страхові корпорації США та
Великої Британії.
Чим відома Токійська біржа?
|
Учень/учениця:
називає найбільш
відомі фінансові установи світу
розповідає про роботу Токійської біржі та великих страхових корпорацій
пояснює фінансові
установи
|
|
||||||
13.
|
|
Дослідження «Топ-10
фінансових установ світу».
|
||||||||
Тема 7. Сталий розвиток ( 4 год )
|
||||||||||
14.
|
|
Значення фінансів для
економічного розвитку суспільства. Економічна складова сталого розвитку.
Економія ресурсів.«Зелена» економіка.
|
Учень/учениця:
пояснює сутність
економічного розвитку
розуміє, що таке
сталий розвиток
усвідомлює необхідність забезпечення сталого розвитку
наводить приклади економії ресурсів
|
|
||||||
15.
|
|
Учнівська конференція «Сталий
розвиток
як концепція
виживання людства».
|
||||||||
16.
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
||||||
17.
|
|
Екскурсія до найближчого відділення банку
|
|
|
||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар